.

18 juli 2010

Grattis!!!

Den 18 juli 2009 satt jag i Haga i Göteborg i en liten, mörk lägenhet.
Jag satt där och funderade på hur mitt liv skulle bli när jag flyttade från innerstan till landet.
Hur det skulle bli när jag äntligen bytte avgaser och boutiqer mot ren luft och trädgård.
Jag ville följa mitt liv i ord och bild för att se vad som händer.
Jag glömmer så lätt... ;o)

Drömmen om en blogg tog sin början!
(Inlägg 19/7: Det är alltså bloggen som fyller 1 år!)


Har man födelsedag får man presenter eller hur?
Visst är de alldeles underbara?!








Svårt att välja!

Vill du oxå ha ett par?

4 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Fyller du år? Grattis i så fall på dig!!!
Jag hade helt klart valt dom vita. Eller kanske rosa...

Kram Mimmi

UggledaLen sa...

Mimmi!
Det är bloggen som fyller 1 år.
Tack för att du påminde mej.
Såg att jag varit otydlig.

Jag tror inte jag får några tofflor för de är ju så dyra... men önska sej kan man ju... eller hur?

Jag är bra sugen på de vita!

Kram Len

Godastunder-tokigaidéer sa...

Grattis till 1 år som bloggare...härligt.
Det finns så många fina färger och mönster på dessa fina tofflor så jkag förstår att det är svårt att välja, jag tycker de ska sticka ut så de syns ordentligt..

HA det gott
Kram Anna

Annika Christensen sa...

Jag gillar alla lite svårta att välja måste jag säga.
Kul och hitta hit till dina tankar om trädgård och lite annat
Annika