.

14 juli 2010

Njuter!


Vilka dagar det är!
Sol och + 25-30 i skuggan.
Det är sommar och semester för mej!
Lyssnar på "Sommar" på radion samtidigt som jag tar en kaffe eller rensar land.
Känner mej medelålders ;o)

Det är såååå underbart!
Skulle kunna leva såhär jämt!

Till lunch gick Nille ut i trädgården och plockade sallad, de första späda rödbetorna och potatis ur landen.
Njutning!


Jag gick net till Billdals Park och klippte mej 50 klasar Fläderblom.
Sen gjorde jag saft!
Det var säkert 15 år sedan jag gjorde det sist.
Kortet är lånat från Shabby Chic kort!
Titta gärna in där och köp ett du med!


Sommaren är den perfekta tiden att göra saker jag inte hinner under resten av året men så är det väl för alla.
Allra mest gillar jag våra kvällsdopp.
När alla andra gått hem och havet ligger blankt.
Jag önskar att jag fick leva så här fridfullt jämt.
Hösten är fortfarande ett blankt blad, nästan, och jag tänker inte fylla mitt sinne med oro för sånt som kanske inte ens kommer att hända. Därför njuter jag extra nu! Jag har lärt mej mycket under årets utbildning!

KRAM!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Gu va härligt det låter. Å du är så väl förunnad denna njutning! Njut på min vän.
Kommer och våldgästar dig någon dag och kollar in er underbara trädgård. Kram