.

18 juli 2010

Sovstudie!


Idag har jag bakat igen!
Idag blev det jordgubbscupcakes med vit frosting.
Jag är INTE nöjd!

Geisha & Nutella muffinsarna rann över alla kanter och var lätta att lägga frosting på. De blev stora och toppiga. Så jag tänkte att jag inte skulle fylla formarna lika mycket med dessa.
De höjde sej inte en millimeter!
De kom inte ens upp till kanten av formen...
:o(
De blev helt platta och frostingen räckte inte till alla.
Jaja jag lär mej kanske men nu är det sista gången för i sommar, tror jag.


Vi har ju som bekant fått en ny liten kärlek till familjen.
Jag är helt betagen!
Han är fullständigt underbar!

Ville bara visa hur söt han är när han sover.


Han har nyligen upptäckt kökssoffan.
Så här ligger han hela tiden.





Den lilla lilla näsan och hakan pussar jag snart sönder tror jag!


Ha en god kväll!
Det ska vi!

Inga kommentarer: