.

11 juli 2010

Vilken dag!


Vilken dag, vilket väder, vilken värme!
Jag älskar att bara strosa runt i bikini och njuta.

Idag har vi nog lyckats med både att njuta men oxå hårt jobb.
Vi har ju varit och köpt lecablock och ska bygga oss en mur.
Vi ska putsa den sen och lägga fina stenar på med.

Nille grävde ner blocken och jag grävde ner kantsten.


Vi ska fylla på med jord och göra en underbar gammaldags rabatt framför huset.


Det går ju en mur längs med rabatten på kortsidan av huset och vi ville binda ihop dem.


När vi låg där och slet som bäst kom grannen över och bjöd på födelsedagskalas!
Vi fick grillad lax, potatis och en massa goda grönsaker och såser.
Sen blev det tårta!
Hon hade en så fin växt som slingrade sej upp för en tråd vid trappan.
Tror jag ska ta och göra en variant på det.


Efter kalaset åkte vi till havet och tog ett kvällsdopp.


Vi har ju ingen havstomt men bara 5 minuter bort med cykel finns detta vackra!




När vi kom hem tände vi lite ljus och satt och mös tillsammans i soffan...


Nu ska jag sova.
Klockan ringer 07.00 imorgon.
Då ska vi ner till havet för ett morgondopp innan vi bygger klart muren.

Jag önskar innerligt att ni oxå haft en underbar dag!
God Natt!

2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Gud så härliga bilder du visar. Det komemr bli jätte fint med din nya rabatt, bra ide...

Hoppas du fick ett härligt morgon dopp

Många kramar
Anna

Rose Garden Malevik sa...

Fina bilder :)
Håkan