.

15 mars 2011

Det kom ett brev...

Eller snarare ett mail...

Den 16 december 2010 på kvällen fick jag ett mail som rörde mej mer än jag kunnat ana.
Jag blev stum och otroligt glad!
Tiden gick.... jag hade för mycket omkring mej och ja... jag har ingen bra förklaring.
Det bara rann ifrån mej.

 Så här stod det:

"Hej!
 
Saknar dig på bloggen!!
Hoppas allt är bra med dig efter operationen och så....
I bland så finns ju inte inspiration eller ork att blogga, och då gör man bäst i att låta bli.
Här hinner jag inte heller lika mycket som jag vill. Och vissa dagar saknas inspiration.
Ja, jag vet egentligen inte vad jag ville.. Mer än att säga att ja hoppas du har det bra och så.

Och så önska dig en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!!!

Må så gott!
Kramar Malin"

Underbara fina goa Malin som själv har en blogg som jag njuter så mycket av saknade mej!
Skäms nu när jag upptäcker att jag inte svarat...
Förlåt mej Malin!

Så häromdagen fick jag en kommentar till ett av mina inlägg.
Det var Malin som skrev att jag skulle titta in hos henne på "Hemma hos Malin".
Och gissa min förvåning när jag kom in på hennes blogg och såg detta!


 
Jag hade fått min första award!!
Gud vad roligt!
TACK MALIN!!!
 
Tanken med utmärkelsen är att uppmärksamma sina favoritbloggar som har färre än 100 följare.
Så...
The Oscar goes to:
Dessa bloggar inspirerar mej väldigt mycket!
Snacka om paying forward!
 
Malin du underbara människa!
Din blogg är alldeles underbar!
 
 Denna vårbukett är till dej!

Ha alla en skön vecka!






2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej kära du,
Ja närvaro på bloggen ´är verkligen från och till, idag är första dagen på ett tag för mig för tiden har inte funnits.

Tack för awarden

Kram goa du
Anna

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja den awarden är du verkligen värd på alla sätt.
Det är alltid kul när du skriver inlägg hos dig själv och glatt kommenterar inne hos mig, för du är alltid välkommen skall du veta.
Tack snälla för att du tänkte på mig, jag tar ödmjukt och innerligt emot den.
Kramar:O)