.

14 mars 2011

Vårteckenutmaning!


Förra året läste jag med stor glädje om alla vårtecken runt om i landet.
Det var en massa bloggare som anslutit sej till Humlebackent Vårteckenutmaning.
När jag hittade den åter igen beslöt jag mej för att göra ett försök jag med.
Det är ett roligt sätt att följa våren men jag vill oxå komma igång med min egen blogg igen.

Detta är 3:dje veckan utmaningen är på G men första veckan för mej.
Här kommer min lista för veckan:

  • Vi sover med öppet fönster om nätterna!
  • När väckarklockan ringer är det ljust!
  • Fåglarna kvittrar som tokiga ute!
  • Nille har börjat gå stavpromenader ner till havet.
  • Jag har börjat använda mina vårstövlar!
För mer vårtecken klicka på loggan till höger!

Vårpussar på er alla!



2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det är härliga vårtecken att det är ljust när väckarklockan ringer och sova med fönstret öppet.
Kram:O)

Fröken Kråknäs på vift sa...

Vårtecken är helt underbara. De ger en känsla av hopp och glädje. Det är som om man får en chans att börja på nytt i samklang med naturen.

Tack för att du tittade in till mig!

Kram Katarina