.

25 januari 2010

Tacksamhet...

Idag vaknade jag med feber...
Förkylningen har varit igång hela helgen.
Jag har nyst, snörvlat, hostat och varit bedrövlig.


Jag kände mej totalt frustrerad!
Jag kan inte vara 2 veckor på mitt arbete utan att bli sjuk...
Jag är så infektionskänslig!


Jag satt i köket och hängde när jag såg brevbäraren komma.
Han hade med sej ett vadderat brev och det var till mej!


I brevet låg 2 fiskar, ett kort, ett recept och fröer från Kreta!
Fiskarna hängde jag upp vid de nya fönstren direkt!
Tack snälla Sig-Britt!
Vad omtänksamt av dej!
Fröna ska jag förodla och se vad som händer med.
Jag är riktigt nyfiken!

Tänk att någon satt och tänkte på mej och skickade ett paket med HOPP om en ljusare tid just NU när jag mår sämre än jag någonsin gjort!

Livet är bra märkligt...

Synkroniciteter?




Inga kommentarer: