.

24 januari 2010

Weekendlyx!


Skymningen sänker sej över den lilla Bullerbyn...
Jag sitter i köket med en kopp kaffe och stirrar ut.
Drömmer mej bort...
Funderar på livet...

Då kommer fröken rådjur och med sej har hon en vän.
De stannar till och äter solrosfrön som fåglarna ratat från fågelbordet.
Jag ropar på Nille och han tar med kameran.
De äter en god stund, ser sej om och går sedan upp i skogen igen där Humle & Dumle leker.
Skulle vilja se mina älsklingar när de möter dessa ståtliga djur.


Vilken lyx det är att bo såhär!!


Hela helgen har varit underbar med lyxliv!
Jag har blivit bjuden på hotell, lunch, fika, middag, vin och otroligt trevligt sällskap med tillhörande coaching.
Jag fick en tidig födelsedagspresent som bara innehöll lyx!
Jag har till och med fått en laptop!! IGEN!

Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner som backar upp och håller om mej både mentalt, själsligt och fysiskt nu när jag inte riktigt håller ihop.


Tack för en fin helg Rasmus!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv Len! Alltid lika kul och trevligt och intressant. Har kramp i skrattmuskulaturen tror jag. Och en liten förkylning. :)

Kramar
Rasmus