.

30 januari 2010

Hyllning till min älskade!

Vaknar du med en sång i huvudet varje dag?
Det gör jag!
Ja det är möjligt att jag är mer än lovligt konstig men så är det och så har det alltid varit.
Så är det för mina föräldrar oxå...
De vaknar båda 2 med sånger i huvudet.
Saken är den att den går runt runt runt tills jag sjungit den till slut.
Tyst eller högt spelar ingen roll.
Så vill jag ha tyst i skallen får jag allt sjunga klart den.
Gissa hur det är de dagar jag inte minns texten!!
Prisa Gud för Spotify!

Idag vaknade jag med psalm 249!
Vilken tacksamhet!
Inte alla dagar man sjunger en psalm så det ekar i huset!

När jag gick där och sjöng kom jag på...
Jag har ingen smärta idag!!!
Inte ens förkylningen är kvar!

WOW!

Jag gick där och njöt för mej själv medan jag satte fröerna jag fick från Sig-Britt.

Tänk om det håller på att vända?
Jag ska på SPA på måndag.
Jag har ju en anställningsintervju på torsdag.
Utredningen är på gång.
Är det så som jag trott hela tiden att bara jag kommer ifrån mitt jobb så blir jag fri från smärtan?
Är det medicinen?
Spelar det egentligen någon roll?

Nepp!

Antingen det vänder eller inte så vill jag tacka min älskade som stått ut och står ut med mej.

Jag har letat en bra sång hela dagen och det finns massor att spela som en hyllning men det fick bli denna!


Älskar dej sååååå mycket!!





Nu har det gått några timmar och känner att jag bara måste lägga in en låt till!
Denna sången känns det som att du sjunger till mej om och om igen och att jag inte hört...
Flåt...
Nu lyssnar och ser jag!!




PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst låt!

larsniclas sa...

Tack, min älskade älskling!
Du är så underbar och det är så skönt att du är på väg ut ur mörkret. Det förtjänar både du och jag!!