.

28 januari 2010

Sol och +3...

Vilken dag det har varit!

Jag har suttit ute en stund i solen i söderväggen och njutit.
Det droppade från taket och fåglarna kvittrade.
När jag blundade kunde jag inte tro att det bara var januari.
Det kändes som vår...

Efter ett tag kom halva taket nerramlande och jag blev riktigt rädd.
Det var ju tungt och jag ville inte ha det på mej så jag gick in.

Satte på en kopp kaffe och lagom till det var klart kom Nille hem.
Med sej hade han 2... SEMLOR!!!

Gött!

Jag röstar för att våren kommer på allvar nu.
Nån mer som vill så räck upp handen (eller lämna en kommentar...)

Kram




























3 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vad det låter underbart! Lääääängtar till våren jag med!
Kram/ Anna

Monica sa...

Sträcker båda händerna i vädret, drar in luft i lungorna å sjunger att NU vill jag ha vååår. Jag tror den är på gång nu, visst känns det så ( i solen) ... /Monica J

Anonym sa...

Räcker upp handen!
/R