.

17 december 2009

Oj så trögt!

Vet du?
Jag har en tävling på min blogg.
Man kan vinna en vas, en lampa eller en gästbok.
Det enda du behöver göra är att klicka på bilden på högersida och lämna en kommentar med vad du önskar dej i julklapp. Du kan lämna en kommentar till detta inlägg oxå!
Om inte du vill ha någon av vinsterna kan du få en fika med mej inne i centrala Göteborg som pris oxå! Det är väl ett kanonbra pris? Jag bjuder givetvis!
Vill du inte ha ett pris så lämna en kommentar ändå!
Så kom igen nu!!

Lämna en kommentar!























7 kommentarer:

Anonym sa...

Har svårt att rimma
i denna sena timma.
Vad vill jag ha?
Vad vore bra?
Nu vet jag vad jag ska ta!
Lite tystnad vore bra
Titta in i brasan en hel da´,
god mat och lite sällskapsspel
med mina barn får mig att känna mig hel.
Sedan Krakow ett par dar
på hotell med min älskade karl.
Inga klappar jag behöver
ge till de fattiga det som blir över!
God Jul från Monica

Pernilla sa...

Menar du att det är bara jag..tihi..fikan låter väldigt mysig. Kram

UggledaLen sa...

Nu har du fått lite medtävlande Pernilla!

4 pris och 3 deltagare!
Finns plats för fler!!!

/Len

Monica sa...

Det jag vill ha..
skulle kunna va:
ryggmassage, fotmassage eller så..
kanske en fika för två.

larsniclas sa...

Vara ute och jaga råttor är vad vi gillar bäst
Synd att vår mamma tycker det är en sån pest
Därför önskar vi, kissarna söta,
att en tacksam mamma i dörren få möta
Även om vi nedlagt ett litet byte
önskar vi oss en pyss mitt i vårt plyte!
/Humle&Dumle

UggledaLen sa...

Efter ett möte med tandborste och Listerin ska det inte vara några problem mina små älsklingar!

larsniclas sa...

Strumpor, slipsar och kalisonger
kan ju funka nästan alla gånger
Fast i år vill jag något mer värdefullt
och det är inte mera hår på min skult!
Leva med dig min kärlek i vår Uggledal
är allt jag önskar och som kommer på tal
Friska och glada i en liten oas
långt från stadens stressiga koas
Omgivna av kärlek och ömhet från varann
då vet jag att jag högsta vinsten vann.

Puss & Kram från din Monni!!