.

6 december 2009

Tack för en skön helg!


Nu har vi haft en sån där underbar helg igen!



tjejerna var här i fredags.
Det är lika mysigt varje gång och de är så goa.
Nu har vi återigen bestämt oss för att vi ska åka iväg en helg och dansa. Det ska bli roligt! Vet du något bra ställe så hör av dej snarast för vi planerar att åka iväg redan i januari.


Igår hade vi en underbar dag hemma med mys, vila och pyssel på dagen. På kvällen var vi på party hos mitt X. Det var riktigt trevligt trots att vi bara kände 2 personer sedan innan. De flesta var nog förundrade över att jag och Xet fortfarande träffades och dessutom var vänner. Som en av killarna sade: "Jag träffar ofta mitt X oxå... i familjerätten."
Jag har lite förståelse för sånt. Varför ska man vara ovänner efteråt? Kanske är annorlunda när man MÅSTE träffas för att man har gemensamt ansvar om barn men då om något borde det väl vara ännu mer viktigt att behålla en bra relation.
Jag tror nog att jag har de bästa X man kan tänka sej! Puss på er allihop!
HAHAHA!
Fick du oxå en flashback från "Här är ditt liv" med Lill-Babs?


Idag har vi varit på julmarknad på Nyblom & Kollén på Stora Holms Säteri. Det var otroligt mycket folk men gick helt magiskt smidigt! Jag fyndade stora dukar i ren bomull 130x170 cm för 30:-, servetter för 5:- och en massa annat fint. Billigt och bra! Mamma nu vet du vad du får i julklapp! Hehehe...
De har en webshop för er som inte kan ta er dit.
När vi kom hem tog vi en tur i skogen med katterna men fick gå hem...
Jag betalar ett pris för dessa underbara, händelserika helger...
Jag vet en som inte kommer kunna borsta sitt eget hår imorgon för att händerna värker så.
Men varje upplevelse är värd varje sekund av smärta. SÅ DET SÅ!
LOTTEN!!
Tack för att du hittade rätt strof till julsången!
Du gav mej en idé!
Tänk om jag skulle ta och ha en liten jultävling här på bloggen med ett inredningspris! Undrar om någon av er skulle nappa på det? Ja men varför inte? Vad ska jag kunna ge som pris då? Detta får jag fundera lite på.
Återkommer med detta imorgon!







1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga tider för en juloman! Täääääävling. I'm on! /R som i Rasmus