.

27 december 2009

God fortsättning kära vänner!

Så är då julen över för denna gång och jag har haft det så mysigt med Nille och Ma och Pa.
Vi åkte och hämtade dem i min barndomsstad och körde tillbaka dem 5 dagar senare.
Härligt att umgås i ett vintrigt Billdal!

Tack för en fin jul!!

Så har det varit dragning av vinnare i bloggen!

Det var 4 som deltog och jag försökte få katterna att dra vinnaren. Gick sådär! Humle gick ut när jag kastade upp papperstussarna med namnen på och Dumle tittade på mej som om jag var tokig. Nej jag bestämde mej för att ni får välja i tur och ordning så som ni kommenterade i bloggen.

  1. Pernilla
  2. Camilla
  3. Monica
  4. Monica J

(Humle & Dumle och Nille hade lämnat kommentarer men får inte vara med bland vinnarna!)

Priserna är:

  • Vas
  • Lampa
  • Gästbok
  • Fika med Len på valfritt ställe och jag bjuder. Kan väljas av alla...

Så här gör vi...

Pernilla du väljer först och när du valt hör jag av mej till Camilla sen till Monica och sist till Monica.

Tack för att ni ville vara med i tävlingen!

God fortsättning alla mina vänner!



3 kommentarer:

Pernilla sa...

Va trevligt min vän. Ser framemot en fika med dig. Vi kan väl höras närmare om tid och plats. Kanske kan slå ihop med en gruppenfika?
Kram

Monica sa...

Gulle Dej!
tack för en rolig tävling!
Gott Nytt ÅR!
Kram
Monica J

CamHel sa...

Jag tar lampan tack!, Och så bjuder jag DIG på en fika...kramis