.

6 augusti 2009

Receptkort

Idag kom mina söta kort från Softgrey!

Det var dubbla kort och det hade jag inte förstått så det var en kul överraskning.
Under texten (ett recept i detta fallet) sitter en liten spets och kanterna är jättefint klippta och ser ut som en liten spets de också. Jag hade tänkt skicka dem först men de är alldeles för fina så jag kommer nog ställa upp dem i mitt lilla lantkök på nån hylla.
Jag hittade dem på Tradera och kunde inte låta bli när jag såg receptet på glutenfri Budapestrulle. Min syster är glutenallergiker och jag vet aldrig vad jag ska bjuda på.
Nu vet jag och att kortet är såååå sött gör bara bakandet roligare!
Visst ser det smaskigt ut?

Någon vecka efter hittade jag ett kort med Kardemummaskorpor. De verkar lätta att göra!!

Nästa gång ska jag köpa Hallongrottor och Mormorshjärtan!

Tack snälla Softgrey för snabb leverans och underbara kort!

Klicka på bilderna och titta in på hennes hemsida du också.








1 kommentar:

softgrey sa...

Vad ska jag säga..! Stor kram till dig!

/Anette

shabbychickort.se