.

19 augusti 2009

Gruppen!

I fredags träffade jag tjejerna i



Underbara tjejer som betyder väldigt mycket för mej just nu.
Vi hade inte setts sen innan sommaren och jag kände hur mycket jag saknat dem. De är de människor som närmast förstår mej på denna jord. PUSS PÅ ER!!!
Vi pratade på som vanligt och bestämde att vi ska försöka skriva en blogg ihop alla 7. Vi ska träffas snart igen och sätta igång den och det ska bli väldigt roligt! Vi får väl se om jag en dag vågar länka till den från denna blogg.
När vi snackat en stund var det några av dem som sa att de gillar min blogg! Vad glad jag blev!!!
Senare samma dag träffade jag en väninna som också följer bloggen och gillade den och i helgen var det 7 personer som kommenterade den på Facebook.
Jo visst ser jag att antalet besökare ökar och jag älskar när det kommer kommentarer men inte trodde jag att mina vänner följde den. Jag trodde iofs inte att okända följde den heller. Ja jag är lite "röten" (Västgötska och betyder rutten) i skallen för vart skulle annars antalet besökare komma från?

Ja glad blir jag iallafall och tackar för alla fina kommentarer irl. Gör mej en tjänst och kommentera här i bloggen också. Det är bara sååå roligt att se vad ni tycker!

Här får ni alla en stor bukett med blommor för att jag tycker så mycket om er!!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bara instämma med dig och säga att ni alla ger så mycket energi och motivation så vägen känns så mycket lättare att gå. Alltid härligt att få lära känna människor som ser på saker på samma sätt som en själv. Vi vet ju alla hur trögt det kan vara ibland. Måste få säga att din blogg är härligt beroende framkallande. Jag får alltid ett leende på läpparna när jag surfar in på den. Kram på dig från Pernilla i gruppen.;0)P.s. Å kram till er alla andra "gruppare" som ser detta med. Vad vore livet utan gruppenD.s.

UggledaLen sa...

Precis min mening också! Livet vore mycket torftigare utan GRUPPEN!!

Puss på er alla igen!!

Grävlis sa...

Men livet vore ändå vääääääldigt tomt och torftigt om man inte då och då sprang ihop med människor som ser på saker annorlunda än vad man själv gör.