.

12 april 2010

Inlägg nr. 100!!




100 inlägg!!!

Det trodde jag aldrig att jag skulle orka, hinna, inspireras till.
Men nu är jag där och ser med spänning fram emot vad följande 100 ska inehålla.




Jag vet med säkerhet vad som kommer avhandlas i inlägg 101...

TRÄDGÅRDSMÄSSAN

&

VÄXTERNA JAG FICK MED MEJ HEM!


Men det får bli ikväll efter jag planterat dem eller på onsdag kväll.
Tisdag är jag ju på min utbildning.Fast frågan är hur mycket jag kommer att ta till mej om jag inte fått ner mina sötnosar i jorden för jag kan nästan inte sluta tänka på dem och hur vackert det kommer att bli.

Nej nu är rasten på jobbet slut.

Back to business!!


3 kommentarer:

malin sa...

Gratulerar till ditt 100:ade inlägg :) tipsar oxå om tävlingen på min blogg, välkommen att delta, fina priser från sia står på spel

Mvh Malin

Tina sa...

Vad har du köpt för fint då? Du får se till att peta ned dem i jorden innan skolan - vi vill ju att du är MED oss andra där!

Jenny sa...

Hej Len!
Grattis till ditt 100:e inlägg! Ser fram emot nästa och vad du fick med dig hem från trädgårdsmässan!

Ha en trevlig kväll:)

Kram Jenny