.

24 november 2009

Julklappar

Nille och jag har bestämt oss för att bara köpa saker till hemmet som julklappar i år.
Visst känns det lite opersonligt?
Jag som älskar personliga julklappar!
Parfym, smycken, underkläder, badskum, en dag på Hagabadet osv. Sånt som bara är till mej och som jag kan njuta av. Lyxiga saker som man inte unnar sej resten av året.

När Nille och jag träffades skrattade han gott åt mina julmys och jultokerier.
Ta detta med julklappar till exempel.
På kvällen den 23 december är jag helt slut av nyfikenhet, precis som ett litet barn.
Då byter vi vår första julklapp. Julaftons morgon delas paket nr. 2 ut och sen får jag ett till efter Kalle och sen det sista precis innan vi lägger oss. Då är jag så lycklig!

Iår ska jag vara vuxen och ta detta med ro. Det blir nämligen inga 4 paket som delas ut jämnt fördelat för att hålla barnet inom mej lugnt. Undrar hur det ska gå... *ler*

Igår kom det 2 paket till oss med våra julklappar.
Det första kom från Country by mail.

Klickar du på loggan kommer du till webbutiken.


En ljuvlig julstrumpa!

Julpumlor, 2 stycken.

Jag hade inte beställt nåt julkort men detta kom iallafall.
Trevlig gest tycker jag!
God Jul till dej oxå Emma på Country by mail!


Nästa kom från Eikkala.

En liten klätterställning för blommor.



Ett & tecken som står på klädskåpet i sovrummet nu.


Bäst av allt var den underbara lådan som står i köket nu.
Det saknas en låda i köket så nu har jag lagt alla våra bestick och köksknivar i denna.
Det blev så fint!!!
Återkommer med bilder på detta.

Som du kanske räknat ut, om man räknar de vita julpumlorna som ett paket, så var det 5 paket. Just det, three to go!
Har jag tur kanske det blir en liten liten liten liten liten liten julklapp iallafall?






Inga kommentarer: