.

27 maj 2010

Svenska Trädgårdsbloggar

Är du lika tokig i trädgårdsliv som jag?
Eller gillar du att läsa om andras trädgårdar?
Vill du få roliga tips om böcker, utflyktsmål, trädgårdsmässor, skötsel eller något annat?
Kanske vill du lämna tips?

Jag har förmånen att få vara medlem i Svenska Trädgårdsbloggar!
Först tänkte jag...
"Jag som inte ens har någon erfarenhet hur ska jag kunna vara med och bidra med nåt?" Sen när jag läste vidare insåg jag att detta visst var för mej och för alla som är intresserade. Antingen man äger all erfarenhet och världens finaste trädgård eller om man som jag har noll erfarenhet och liten plätt.

Har du en blogg som handlar om trädgårdsliv eller behöver stöd och tips?
Gå med och bli medlem du oxå!
Tjejen som har bloggen är hur go som helst och hjälper dej tillrätta!

Klicka på länken nedan och njut du oxå!




4 kommentarer:

Lisas torp sa...

Bra att du tipsar om Trädgårdsbloggar!
Så fint du har det här!
Kul att du tittade in hos mej - du är alltid välkommen!
Lisa

Godastunder-tokigaidéer sa...

Tusen tack så snällt. En stor kram till dig.

Anna

UggledaLen sa...

Det minsta jag kan göra för en så go tjej som du!

Ett bra initiativ och jag känner mej hedrad som får vara medlem med min lilla klipphylla....

Njut i din trädgård sa...

Det ska jag kolla in...

Trevlig lördagkväll!