.

29 oktober 2009

Ny blogg och bombdrama!!

Idag har jag träffat de underbara tjejerna i
Som vanligt hade vi hur mysigt som helst!
Vi skapade en blogg där vi ska skriva ihop och vi pratade om att vi ska åka till Danmark ihop på en danskryssning. Ser fram emot det även om jag inte kan ta ett enda danssteg och verkligen avskyr dansbandsmusiken! Vi får väl se när vi kommer iväg...

Vi hade bestämt att vi skulle ses på ett café på Avenyn. Tur var väl det för när jag åkte hem fick jag ringa efter Nille eftersom min väg hem var blockerad. Tydligen är Linnéstaden avstängd eftersom någon har åkt spårvagn med bomber i midjebältet?! Detta är alldeles intill där vi bodde innan vi flyttade. Skönt att bo på landet!

När jag kom hem hade Nille bytt ut alla fula fönsterbänkar mot underbara brädor som han målat! Det är så fantastiskt mycket finare! Dessutom hade han köpt en kattlucka. Det är en sån som känner av chipet i nacken på katterna och öppnar luckan bara för dem. Alltså behöver de inte ha halsband som de kan fastna i. Känns riktigt bra!!
Snart mina älsklingar kan ni komma och gå som ni vill!
God Natt!




Inga kommentarer: