.

14 mars 2010

Å så vart det snö igen...

Igår när jag sa att vi skulle måla terassen vit på något sätt menade jag inte med... SNÖ!

Jag har lovat mej själv att inte en gång klaga på snön.
Men om jag bara lite försynt får påpeka....
Kan det räcka nu?
Snälla!!

Passade på att fota för att få en vink om hur det kan komma att de ut när jag har målat.


När jag var liten hade jag en leksaksdammsugare.
Det enda den orkade dammsuga upp var små frigolitkulor.
Tycker att snön ser ut som de frigolitkulorna...


Det är som om själva universum inte orkar producera riktig snö mer.
Jag har ett tips till väderguden...

Släpp fram våren!!
NU!!

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

*hihi* Tja, vad ska man säga... En normal norrlänsk vinter bara det att den verkar ha flyttat ner några breddgrader. Jag lider inte såååå mycket men snart ger jag också upp...
Kram/ Anna