.

2 mars 2010

Idag är jag lycklig!

Idag rockar jag fett om man säjer... typ... alltså!

Jag är så tacksam för mitt jobb! Jag stortrivs och känner att jag på sätt och vis har kommit hem! Underbara, engagerade pedagoger, trevliga föräldrar, kanonbra chef och barnen.... jag har inga ord för hur goa de är! Det är bara min andra dag men redan nu har det hänt saker som får mej att skratta högt och skrattet bubblar inifrån mej!

Idag fick jag en korv med bröd gjort i snö och på den fick jag "petsup och henap" så det så!
Lille A ville oxå bjuda på något och lagade genast ihop "porv någasnoff"!
Sen när vi kom in hade en av barnen på sej skidbyxor som han vägrade att ta av sej. Hans mamma, som var med efterom det är inskolning, sa: "Vad tror du Len säjer om du går omkring med dem på?" Lille E vänder sej om och tittar på sin mamma och säjer lugnt: "Hon säjer väl att jag är den coolaste killen!"
Sa jag att jag älskar mitt jobb?
Så här lycklig vet jag inte när jag var sist!!
IDAG ROCKAR LIVET FETT!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
I torsdags var vi på filmen AVATAR.
Alla andra har säkert redan gått och sett den och vi var lite sena men OJ OJ OJ!
Vilken film!!!
Har du inte sett den rekommenderar jag dej verkligen att gå.
Jag var lyrisk efteråt.
Det finns bara en film som slår AVATAR och det är MATRIX del 1!!!

Imorgon ska vi gå och se Tim Burtons film Alice i Underlandet!
Det är världspremiär imorgon så då kan man säja att vi är först istället!

Hoppas den är bra!
Jag älskar historien om Alice och den har ett budskap som är magiskt bra!

Bästa konversationen går så här på ett ungefär:

Alice: Vilken väg ska jag ta?
Kaninen: Vart ska du?
Alice: Det vet jag inte.
Kaninen: Då spelar det ingen roll vilken väg du tar.

Återkommer med en recension på torsdag eller nåt!
Keep on rockin'!!







1 kommentar:

CamHel sa...

åååå vilken härlig läsning sötnos