.

8 februari 2010

Valet och kvalet...


För första gången på flera år vet jag vad jag vill!


Det är som att vakna efter en lång tid i koma.
Jag är mer än glad för mina antidepptabletter!
Tänk om jag bara vetat...
Jag hade aldrig låtit det gå så långt ner i djupet då.

Jag vaknar med nya insikter varje dag och bara vet att jag är på väg tillbaka.

Inatt skickade jag mail till chefen som erbjöd mej jobbet i fredags. Tillsammans med mitt svar skickade jag ett förslag på hur JAG vill arbeta hos honom och se... det föll på läppen!
Så jag bad om tid att tänka till igen och jag fick på mej till imorgon kl. 17.
Efter att ha samtalat med min man, mentor och ex-man har jag nu bestämt om.
Jag ska tacka JA till detta jobb!

Vilken känsla!

Det känns skönt att inte behöva vänta på besked om det första jobbet!

En annan sak....
Senaste veckan har värken i mina armar näst intill försvunnit!!!
Det gör ont om någon tar hårt i mej eller om jag sover konstigt annars är det helt ok.
Tänk att oviljan (läs panik) att varapå en arbetsplats gör att man kan bli så sjuk.
Jag är nämligen övertygad om att denna smärta legat i mitt hjärta först innan det värkt ut i armarna. Tro vad du vill mej jag vet vad jag tror! Sen återigen... tabletterna har hjälpt till!!

Är det någon av er som funderar på antideppmedicin?
Jag har bara gott att säja men så gick nog min införandefas lätt oxå...

Nu har det börjat blomma i mitt inre, när kommer blommorna i mitt yttre?
Ja jag menar i trädgården såklart!!

Puss!



3 kommentarer:

Lotten sa...

Härligt!

Pernilla pudel sa...

Är så hjärtligt glad på alla sätt och vis för din skull min kära vän. Du är värd all lycka och välmående. Pöss på dig.

CamHel sa...

åååå, vad skönt att höra sötnos!!