.

17 februari 2011

Vinterpromenad vid havet...

Jag tycker inte om att vara ute i kyla!
Jag tycker det är skit rent ut sagt när det är kallare än +5 ute.
Så har jag valt att vara förskollärare!!!
Nåja... det gäller  bara 3 dagar till sen är jag inte tvingad att gå ut mer om jag inte vill.

MEN!
När man gjort en Gastric Bypass som jag gjort så måste man röra på sej!
Det är otroligt viktigt för att må bra.
Så jag går på något som heter CURVES flera gånger i veckan.
Nu är det så att jag fått tennis- eller golfarmbåge och då är det inte så lämpligt att träna.
Alltså måste jag just nu gå ut och gå för att kroppen ska må bra.

DET är inte populärt kan jag meddela!
Halt, kallt och blåsigt!

Bästa jag kan göra är att ta med iphonen då och fota!
Det gör det hela lite mer uthärdligt.


Det rinner och porlar i bäcken.


Isen ser ut som fantastiska kristallprismor!


Isen ligger 40cm tjock på sina ställen.
Folk som är mer "utegillare"" än jag åker långfärdsskridskor.


Jo alltså.... detta är stigen ner till en av alla underbara stränder här i Billdal.
Bilden är rättvänd tills jag lägger in den här på bloggen.
Blir galen på Blogger ibland!

Hoppas ni alla får en underbar helg!

Inga kommentarer: