.

7 augusti 2010

Välkommen! & 1000 Trädgårdar

Idag har jag fått en ny följare!
Det är allid lika roligt!
För att känna sej riktigt välkommen får du en sommarbukett!

Välkommen Malin med bloggen Lantliv i Norregård!


Imorgon ska vi gå på 1000 Trädgårdar.
Det ska bli fantastiskt roligt!
Flera privatpersoner har öppnat sina trädgårdar för allmännheten.
Vi ska besöka flera ställen här omkring där vi bor.

Klicka här så kommer du till hemsidan.

Jag önskar aldrig att jag bodde någon annanstans.
Men imorgon önskar jag att det varit närmre till Skåne.
Då hade jag besökt en annan av mina följare.

Klicka på länken och se hennes underbara trädgård!

Ha en go lördag!

5 kommentarer:

Malin sa...

Hej Vännen!

Tack snälla för de rara orden hos mig. Du vet ju hur det är att förlora en härlig vän... Hoppas att Ni får en härlig "trädgårds" dag!

Varma kramar Malin

i Emmas vita hem sa...

Hej Len :)
Tack söta du för din kommentar inne hos mig! Blev så varm i hjärtat!
Det är så roligt att du gillar vårt hem och det vi gör och du är så välkommen att besöka oss :)
Hoppas att målningen av klickgolvet gick bra om ni har gett er på det! Vilka underbara trädgårdsbilder du visar! Ha det gott!
Många kramar Emma

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!
Jag hade också tänkt att gå på öppen trädgård men det blev inte så. Tycker att det är så mysigt att få prata och titta i andras trädgårdar.
Kul att du vill vara med i min utlottning.
Kramar:)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Men härliga snälla du, du är bara så gullig.......Ett stort TACK till dig.

Stor Kram
Anna :)

Sirpa sa...

Hej Len!
Hoppas du hade trevligt där!
Men nu önskar jag dig en trevlig lördag den 14!
Kram Sirpa